Втора генерация
Моделът влиза в производство през май 1981г. заменяйки Първа генерация. Разполага с два три цилиндрови двигателя с обем 550cc и 660cc. Моделът е разширен и удължен за разширяващия се международен пазар включващ Пакистан, Испания, Тайланд, Индонезия, Австралия, Индия и др. За местния пазар продължава ползването на LJ50 от първата генерация. Дву-тактовия двигател се ползва до 1987г., когато е заменен.
SJ40
Представен през 1982г. моделът е оборудван с еднолитров четрицилиндров двигател с мощност 45кс. (33kW) и максимална скорост от 109km/h. За японския пазар двигателят е с мощност от 52кс. (38kW).
Стандартното оборудване включва 4 степенна ръчна скоростна кутия и барабанни предни и задни спирачки, без серво усилвател.
Налични са модификации пикап и кабрио:
SJ410 е произвеждан също и в Испания от Santana Motor под името Suzuki Santana.
SJ413/Samurai
През 1984г. SJ е обновен с представянето на SJ413. Оборудван с 1.3 литров, четири цилиндров двигател, 5 степенна скоростна кутия и спирачки (предни дискови, задни барабанни) със серво усилвател. Екстериора и интериора също претърпяват промени с добавянето на ролбар, нов кокпит, седалки и предна решетка. Модела остава в производство до 1988г. През 1993г., след значителни промени, се връща отново на японския пазар .
През 1998г. Suzuki представят Трета генерация.
SJ30