Първа генерация
LJ10
Моделът е оборудван с двуцилиндров 359cc, 27кс (20 kW) двигател с въздушно охлаждане. Дизайна е съобразен с японските регулации за kei car. При излизането си на пазара, разполага с 16 инчови гуми, тегло от 590кг и максимална скорост от 75km/h.
Моделът става неочакван хит с близо 5000 бройки продадени още през първата година и над 6000 през следващата 1971ва.
LJ20
Моделът претърпява промени през май 1972 година и е преименуван на LJ20.
Двигателят е заменен с такъв с водно охлаждане, мощност 28кс (21kW) и максимална скорост от 80km/h. Чрез въведените промени Suzuki произвежда 2000 автомобила на месец.
Към края на производството на модела, за да задоволи по-строгите екологични изисквания, е представен нов, по-екологично чист двигател с мощност от 26кс и максимална скорост от 93km/h.
SJ10
Двигателят е представен през септември 1975 и е предназначен само за експорт. Мощността е покачена до 33кс (24kW). За пръв път се предлага на японския пазар през юни 1976 (като Jimny 55) с цел покриване на завишените екологични стандарти. Мощнпостта е намалена до 26кс. (19kW) за сметка на въртящият момент. С тегло от 635кг модела достига максимална скорост от 97km/h.
SJ20
Последната модификация през 1977г. е Jimny 8 под името LJ80. Модела е оборудван с четритактов 797cc двигател с мощност 42кс (31kW).
Модела излиза от производство през 1980г. за да бъде наследен от Втора генерация.
Източник: Wikipedia