- Грайфер - дълбок и груб, за пресен сняг, но с изразена зимна шарка за сцепление на твърд сняг и/или лед.
- Ширина - щеше ми се да са по-широки от стандртните, т.е. нещо над 185
- Височина - целта беше да се запази нещо близко до оригиналния диаметър
- Марка - не държах на нещо марково, но и определено "китайците" не бяха в листата


Т.е. точно както исках - зимна, едра шарка за добро "газене" в дълбок сняг, но и добро поведение на твърд сняг и/или лед. Седмица по-късно дойдоха и джантите (за това в друга тема) и гумите бяха монтирани.
След 4 години мога да споделя - определено не съжалявам за избора. Все пак споделям:
- Плюсове:
+ Шума е в повече от прилични граници, предвид и скорностните възможности на Jimny-то
+ Стабилност в завоите. Това е доста субективно, предвид цялостната стабилност на модела.
+ Износоустойчивост - след 4 години и 25+к км. грайфера продължава да е повече от достатъчен, а и сцеплението продължава да е на високо ниво.
- Недостатъци:
- На места грайфера е "изяден", т.е. парчета гума са буквално откъснати. Става дума за това (доколкото се вижда): В заключение - много добър избор, но определено сгреших с размера. Следващите определено ще са максимум 195 или, по-добре, 185.